Zakład Elektroniki Przemysłowej
TramwajeKolej i metroTrolejbusyAutobusyPrzemysłFormularz
kontaktowy
 
PANEL MOTORNICZEGO
zapewniający wizualizację stanów pracy urządzeń tramwaju oraz diagnostykę

Panel motorniczegoZobacz więcej
 
KLIMATYZATOR KABINY MOTORNICZEGO
o mocy chłodniczej 3,5 kW

Klimatyzator kabiny motorniczegoZobacz więcej
 
DACHOWE ZESPOŁY WENTYLACYJNO-GRZEWCZE
o mocy 2 x 12 kW i wydajności nawiewu 2 x 2460 m3/h

Dachowe zespoły wentylacyjno-grzewczeZobacz więcej
 
SILNIKI ASYNCHRONICZNE
o mocy od 50 kVA do 105 kVA

Silniki asynchoroniczne
 
NAGRZEWNICE
o mocy grzewczej 3 kW

NagrzewniceZobacz więcej
 
KOMPLETNE SKRZYNIE FALOWNIKOWE
Kompletne skrzynie falownikoweZobacz więcej
 
PRZETWORNICE STATYCZNE
generujące napięcia:
24 VDC, 230 VAC, 3 x 400 VAC

Przetwornice statyczneZobacz więcej
 

Dostarczamy kompletne wyposażenie elektryczne i energoelektroniczne przeznaczone dla nowoczesnych tramwajów niskopodłogowych oraz tradycyjnych, wysokopodłogowych różnych producentów.
Komplet aparatury zaprojektowanej i wykonanej przez naszą firmę realizuje wszystkie główne funkcje pojazdu:

  • funkcje ruchowe, sterowanie hamulcami,
  • zasilanie obwodów pomocniczych WN i NN,
  • sterowanie wszystkimi urządzeniami i obwodami tramwaju,
  • wizualizację parametrów pracy i diagnostykę,
  • zapewnienie komfortu cieplnego pasażerom i motorniczemu

Przykładowy zakres aparatury przeznaczonej dla tramwaju:

  • Silniki asynchroniczne o mocy od 50 kVA do 105 kVA,
  • Kompletne skrzynie falownikowe,
  • Przetwornice statyczne generujące napięcia: 24 VDC, 230 VAC, 3 x 400 VAC,
  • Kompletne skrzynie aparatowe w których zabudowano: aparaturę łączeniową i zabezpieczającą obwodów WN i NN tramwaju,
  • Tablica sterownika napędu,
  • Panel motorniczego zapewniający wizualizację stanów pracy urządzeń tramwaju oraz diagnostykę,
  • Klimatyzator kabiny motorniczego o mocy chłodniczej 3,5 kW,
  • Dachowe zespoły wentylacyjno - grzewcze o mocy 2 x 12 kW i wydajności nawiewu: 2 x 2460 m3/h,
  • Nagrzewnice o mocy grzewczej 3 kW,
  • Tablica we/wy tyłu pojazdu zapewniająca sterowanie  urządzeniami członu B poprzez magistralę CAN.
 

Ta strona używa ciasteczek Dowiedz się więcej