Stacja pantografowa ENI-SPANT/450

brak obrazka
brak obrazka
Opis

KARTA PRODUKTU.pdf

ZASTOSOWANIE

Stacja pantografowa ENI-SPANT/450 to szybka ładowarka o dużej mocy. Przeznaczona jest do ładowania autobusów elektrycznych wyposażonych w pantograf Ride&Charge (firmy EC Engineering sp. z o.o.). Stacja jest zaprojektowana do eksploatacji na wolnym powietrzu. Zasilana jest bezpośrednio z przemysłowej sieci 3 x 400 VAC. Istnieje możliwość dostosowania konstrukcji masztu pantografu do dowolnego typu i producenta.

FUNKCJE

 

DANE TECHNICZNE

 TYP ENI-SPANT/450
 Znamionowe napięcie zasilania 3 x 400 VAC, 50 Hz
 Zakres zmienności napięcia zasilania +/- 5%
 Wtyk przyłącza ładowania CCS Typ 2, Combined Charging System, IEC 62196-3
 Zakres napięcie ładowania 460 VDC  ÷ 800 VDC
 Ilość przyłączy ładowania 2
 Znamionowa moc wyjściowa 450kW (z możliwością rozbudowy do 600kW)
 Znamionowy prąd ładowania 800 A (pantograf), 200A (CCS2)
 Sprawność max. 95%
 Komunikacja z pojazdem Standardowo ISO 15118
 Chłodzenie Powietrzne wymuszone 
 Stopień ochrony obudowy Szafa zasilająca SZ1:
-Sekcja sterowania IP 55 , zgodnie z EN-60529
-Sekcja wentylowana IP 23 zgodnie z EN-60529
-IK 10 zgodnie z PN-EN 50102:2

Rozdzielnia masztu RM1:
-IP 55 zgodnie z EN-60529
-IK 10 zgodnie z PN-EN 50102:200
 Wymiary (szer. x gł. x wys.) Szafa zasilająca: 2000x1090x2442 mm
 Waga Szafa zasilająca: ~1500 kg, Maszt MP1 z rozdzielnią RM1 i stacją dokującą ~1000 kg

 

BUDOWA

Stacja jest samodzielnym urządzeniem, wymagającym jedynie podłączenia do napięcia 3 x 400 V AC 50 Hz,. Zestaw składa się z 2 głównych podzespołów- szafy zasilającej SZ1 i masztu MP1 z zamontowaną rozdzielnią RM1 i stacją dokującą. Obudowy szafy zasilającej SZ1 i rozdzielni masztowej RM1 wykonane są z blachy aluminiowej malowanej proszkowo. Główna część urządzenia (SZ1) składa się z 16 modułów mocy z możliwością rozbudowania do 20. Każdy moduł ma moc 30 kW.

OPIS DZIAŁANIA

Stacja pantografowa przetwarza napięcie przemienne 3 x 400 VAC na wyjściowe napięcie stałe w zakresie 460 VDC ÷ 800 VDC i dostosowuje je do zakresu napięć pracy baterii trakcyjnych w autobusie elektrycznym. Rozpoczęcie procesu ładowania odbywa się w dwóch opcjach. W pierwszej opcji należy podjechać autobusem elektrycznym z podniesionym pantografem na wyznaczone miejsce ładowania; pantograf autobusu musi połączyć się ze złączem pantografowym masztu stacji. Druga opcja zakłada podjechanie autobusem elektrycznym na wyznaczone miejsce ładowania, następnie otworzenie rozdzielni masztu, ustawienie przełącznika CCS2 w pozycję „1” i za pomocą kabla ze złączem CCS2 połączenie stacji z autobusem elektrycznym. Następnie należy zainicjować proces ładowania w autobusie.

SCHEMAT BLOKOWY

schemat stacji pantografowej ENI-SPANT/450

 

Ta strona używa ciasteczek Dowiedz się więcej