Ładowarka warsztatowa ENI-LW400

Ladowarka warsztatowa ENI-LW400 wym
Opis

KARTA PRODUKTU.pdf

ZASTOSOWANIE

Ładowarka mobilna ENI-LW400 jest przeznaczona do ładowania baterii autobusów elektrycznych. Ładowarka zasilana jest bezpośrednio z przemysłowej sieci 3 x 400 VAC.

FUNKCJE

 

DANE TECHNICZNE

 TYP ENI-LW400/15  ENI-LW400/30  ENI-LW400/40
 Znamionowe napięcie zasilania  3 x 400 VAC, 50 Hz
wymagane:
a) zabezpieczenie nadprądowe min C63
b) zabezpieczenie RCD 30mA
c) gniazdo przemysłowe 63A
 Zakres zmienności napięcia zasilania +/- 5%
 Wtyk przyłącza ładowania CCS Typ 2, Combined Charging System, IEC 62196-3
 Zakres napięcie ładowania 250 VDC ÷ 750 VDC
 Ilość przyłączy ładowania  1
 Znamionowa moc wyjściowa 1 x 15 kW  1 x 30 kW  1 x 40 kW
 Znamionowy prąd ładowania 20 ADC  40 ADC  60 ADC
 Zakres zadanego prądu ładowania
0÷20 ADC
 0 ÷ 40 ADC
 0 ÷ 60 ADC
 Sprawność >95%
 Komunikacja z pojazdem ISO 15118
 Chłodzenie Powietrzne wymuszone (zabudowane wentylatory) 
 Stopień ochrony obudowy IP21
 Wymiary (szer. x gł. x wys.) 923 mm x 790 mm x 791 mm
 Waga 85 kg  85 kg  100 kg

BUDOWA

Ładowarka posiada obudowę wykonaną z blachy aluminiowej malowanej proszkowo. Przestrzeń wewnątrz podzielona jest na dwie strefy – strefę energoelektroniki oraz strefę zabezpieczeń AC/DC. Strefa zabezpieczeń AC/DC umiejscowiona jest w górnej części ładowarki. Dostęp do niej odbywa się poprzez otwieraną pokrywę z zamkiem. Dzięki temu możliwe jest szybkie przeprowadzanie inspekcji stanu zabezpieczeń. Strefa energoelektroniki znajduje się w dolnej części szafy i dostępna jest dla obsługi ładowarki. Zasilanie ładowarki odbywa się z sieci trójfazowej przez wtyczkę siłową tablicową prostą 63A/5p. Na górnej pokrywie ładowarki umieszczone jest dodatkowe pole odkładcze dla narzędzi warsztatowych wyłożone antypoślizgową wykładziną gumowaną typu ryfel.
Za wizualizację procesu ładowania odpowiada mały panel diodowo – przyciskowy. Obok panelu zabudowany jest przycisk awaryjnego wyłączenia urządzenia oraz stacyjka. Stacyjka zabezpiecza przed nieautoryzowanym użyciem ładowarki. Ładowarka wyposażona jest w kółka umożliwiające jej sprawne przemieszczanie (4 koła skrętne). Ładowarka została wyposażona w jeden przewód 4 m zakończony wtykiem COMBO2. Na jednej z krótszych ścian ładowarki umiejscowiono uchwyt, który ułatwia przemieszczanie urządzenia, po przeciwległej stronie ładowarki umiejscowiono pole odkładcze przewodu ładowania. Ładowarka posiada własne wentylatory chłodzące wraz z kratkami wentylacyjnymi i filtrem powietrza.

OPIS DZIAŁANIA

Ładowarka przetwarza napięcie przemienne 3 x 400 VAC na wyjściowe napięcie regulowane w zakresie 250 VDC ÷ 750 VDC. Rozpoczęcie pracy ładowarki odbywa się po podłączeniu zasilania trójfazowego oraz załączeniu stacyjki na górnej pokrywie. Diody w panelu sterującym sygnalizują aktualny stan pracy i połączenia z autobusem w intuicyjny sposób.

SCHEMAT BLOKOWY

schemat blokowy ładowarki ENI-LW400/40

Moc kW
40
Napięcie wejściowe
3 x 400 VAC 50 Hz
Napięcie wyjściowe
250 VDC ÷ 750 VDC
 

Ta strona używa ciasteczek Dowiedz się więcej